Vračila & Garancija

1.) Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dneva, ko je prevzel blago podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@modne-denarnice.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek pošiljanja blaga, ki ga je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

POMEMBNO: Če potrošnik artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe ni možen. Na izdelku ne smejo biti znaki uporabe!

Prav tako je pomembno, da je izdelek v originalni embalaži, v nespremenjeni količini in popolnoma nepoškodovan.

V kolikor ponudnik ugotovi, da izdelek ne ustreza kriterijem, si pridržuje pravico do delne povrnitve kupnine!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pridržujemo si pravico, ne sprejemanja pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki niso dovolj zaščitene kot so pisma ipd.

 

Naslov za vračilo blaga je:
Jurij Kališnik s.p. 
Ješenca 18 d
2327, Rače 
s pripisom "Vračilo DENARNICE"

 

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!


2.) Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa (lahko fotokopija). Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. V primeru da imate vprašanja glede garancije, nas prosimo kontaktirajte po elektronski pošti info@modne-denarnice.si ali na telefonsko številko +386 (0)68 183 829. 

 

Prosimo da v prilogi pošiljke priložite:

- fizično nepoškodovani izdelek (po možnosti v originalni embalaži)
- kopijo računa
- v celoti izpolnjen obrazec za "Uveljavljanje Garancije". Na obrazcu mora obvezno pisati podrobnejši opis napake in podpis. Obrazec vam bomo poslali na vaš e-mail na zahtevo. Prosimo pošljite zahtevo na info@modne-denarnice.si. Naslov za izročitev blaga v garanciji je:

 

Jurij Kališnik s.p. 
Ješenca 18 d
2327, Rače 
s pripisom "Garancija DENARNICE"

 

2.1 V primeru upravičene garancije - ni stroškov!

Pri uveljavljanju garancij s spletnimi trgovinami, so običajno vsi stroški pošiljanja odvisni od vas. Sami morate paket nesti na pošto in ga odposlati ter pri tem plačati poštnino. Pri nas pride kurir na dogovorjen naslov in prevzame izdelek ter ga dostavi do nas povsem brez stroškov! 

Na tak način si prihranite tako stroške pošiljanja kot tudi čas, ki ga porabite za prenos paketa na pošto. Vaši dve dolžnosti sta, da ob uveljavljanju garancije predložite zraven račun (lahko tudi fotokopijo) in da ste na voljo kurirju za prevzem izdelka ob dogovorjenem času. O izvedbi prevzema se z vami predhodno dogovorimo o urah.

V primeru garancije ponudimo brezplačni prevzem paketa kar pri vas doma

POMEMBNO: Pošiljka mora obvezno biti poslana kot paket, ki nudi zavarovanje paketa ali ima označbo pazljivejšega ravnanja (odvisno od dostavne službe).

Priporočenih pisem in paketov z odkupnino ne sprejemamo!

 

2.2 Kakšni so pogoji pa brezplačen prevzem paketa?

V kolikor želite, da paket prevzamemo na naše stroške morajo biti izpolnjeni naslednji pogoji:

- da je garancija upravičena

- izdelek je zaščiten in spakiran tako, da zagotavlja zahteve dostavne službe. Zahteve lahko vidite tukaj.

- da ste na voljo dostavni službi za prevzem izdelka ob dogovorjenem času na dogovorjeni lokaciji.

Ob reševanju neupravičenih garancijskih zahtevkov si pridržujemo pravico zaračunati nastale administrativne stroške in stroške poštnine.